Jag

1. Jag har insett att min senaste kyss - Var bra

2. Jag lyssnar på - Amy Macdonald

3. Jag pratar - med Charlie på msn

4. Jag tycker om - att parta

5. Min(a) bästa vän(ner) är - mitt allt

6. Min första riktiga kyss - minns jag inte

8. Jag avskyr när folk frågar - vad jag ska göra med mitt liv

9. Kärleken är - Underbar

11. Du gillar att - vara ute

12. Jag kommer alltid att - Försöka göra det bästa av allt, hur jobbigt det än är.

13. Jag är hemligt förälskad i - Körsbärstomater

14. Sist jag grät var - Igår

15. Min mobiltelefon är - mitt sämsta köp någonsin!

16. När jag vaknar på morgonen - Är det oftast en timme kvar innan jag måste kliva upp.

17. Innan jag går och lägger mig - säger gonatt till alla.

18. Just nu tänker jag på - vad jag ska göra sen..

19. Bebisar är - Ingen favorit.

20. Idag har jag - latat mig hela dagen

21. Ikväll ska jag - Lata lite till.

22. Imorgon kommer jag - Jobba och  hälsa mor o far välkommen hem från Skottland

23. Jag vill verkligen - att allt löser sig innan slutet och att det inte ska bli för jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback