Ny dag. Nytt liv?

Så var det lördag.
Solen lyser och jag måste hitta på ngt.
Ut ut  ut och tänka på allt vad som kommer hända i mitt liv framöver.
Komma fram till vad jag ska göra nu,
känns inte så himla tugnt, det kommer lösa sig.
Har sökt en del jobb i Norge idag igen.
Håll tummen.

Ihelgen blir det ingen dääns för mig, även fast det brukar vara roligt där.
Har hänt så mycket och jag känner att det nog bäst för mig att jag stannar hemma.



Det blev ett avslut, ett av dem vackraste.
Vi kommer inte tappa varandra, har bara ändra vårt förhållande en smula.
Är fortfarande det bästa som finns, en av dom finaste.
Är underbart att vi delar känslor o åsikter och allt löste sig tillslut.

bff my dear friends bff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback