Min helg

Då hade denna helg gått den med.
Fredagen var precis som vanligt.
Aprolig, kan inte bli något annat när man är med Alex.
Få se när nästa gång kommer nu då, kommer förhoppningsvis inte ta allt för lång tid.
Förfest i våran lägenhet innan vi for på krogen.
Runt två traskade vi på Kebabbaren åt käkade lite innan vi gick hem, väl där slängde vi oss på dubbelsängen allihop och surrade järnet.
Somnade kanske runt fyra fem, åtta vaknade jag av att jag var så sjukt hungrig.
Sakta men säkert började vi  alla kliva upp o duscha o städa undan lite flaskor o så.
Checka ut o packa i bilen innan vi for en sväng på stan.
Gick på domus o fikade lite.
Jag skulle ha en blåbärsmuffin o en bärryyogurt.
Men när jag väl börjar hugga in på muffinsen så var den ju utan blåbär! Va är det för sätt?!
Mycket besviken ;)
Jag, Alex o Seb vart kvar tills klockan var runt tre halv fyra för de passade på att hälsa på morbror o kusiner innan vi brummande hem.
Slut som tusan var jag när jag kom hem.
Men de var bara att börja om, dusha sminka äta middag hitta kläder
och brumma iväg till Hoting för ännu en utekväll med Susanne.
For hem runt ett inatt och idag är det en trött Sofie som ska ta o gå ut och gå en sväng i det fina vädret!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback