A New Year

Nu ikväll hade jag tänkt ha ett 100höjdaremaraton men då hade kanal5 problem med deras hemsida lr nått så istället blev det SVT och Mitt i Naturenmaraton, hihi :)
Lr maraton var väl att ta i, de fanns väl bara en sisådär fem sex? avsnitt.

Idag har jag då packat, handlat och varit en sväng ut på andersnäset och hälsat på familjen Bergman.
Oscar tipasde mig om Fall Out Boy's nya album och jag gillar det.
La direkt in det på USBminnet så jag kan lyssna på det imorrn då jag ska köra i en sisådär tre timmar lr nått :)

Imorrn den här tiden får jag festa med Axel igen, men king!

Ne undra om jag ska köra ett djursjukhusetmaraton med :p haha


Men Gott Nytt År gott folk!
Syns om nå dar, fredag kanske :)

O tack du som hittade åt mina vantar och lämnade dem på dörrhandtaget.
Är rätt säker på att du jobbar på hemtjänsten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback