Hey, what comes around..

Denna vecka händer det lite grejor i Sofies liv.
Först och främst, jag har bara nio dagar/kvällar kvar på jobbet.
Helt sjukt, snart är jag officiellt arbetslös! En i mängden känns det som..
Kommer väl börja med att skriva in mig på bemanningen igen, kanske få nån dag här och där..
Sen ska jag terra folk, tokringa tills de ger mig ett jobb!

Hm, mer då.
Jo imorrn reser jag upp till Umeå, förhoppningsvis hittar jag nån julklapp..
Jag började så bra med att köpa en julklapp riktigt tidigt, och det är fortfarande den enda.
Så nu står jag här, med en enda julklapp och smått dåligt samvete, hur fan ska jag kirra det här då?
Mitt resesällskap kommer inte få en rolig dag imorrn, för jag kommer säkert inte hitta nån bra julklapp på engång och då kommer jag bli sur som en citron och dåligt sällskap.
So watch out!

På torsdag är det fest för hemtjänsten, och jag har faktiskt kirrat en julklapp dit, ngt litet för högst hundra var kriterierna och jag fick prutat 29 kronor på min så det blev alldeles precis hundra kronor.
Synd att man jobbar på fredagen men som tur är har jag ju Rossön så man får ju en tiny sovmorgon iaf.

Hm och helgen då, ja de få vi se vad som händer.
You´ll never know..
Det fick jag bevisat för mig ihelgen iaf, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback