Mobil? Jobb? Dans?

Någonting jag verkligen inte ska vara är brunett. Det funkar helt enkelt inte, de känns inte som jag.
Sofie är helt enkelt blond, med blå ögon. En äkta blondin, lr ja, slingorna är inte äkta då men ;)
Äntligen har denna dag tagit slut och ikväll är det dans i Hoting.
Åh vad jag hade vilja varit där, men jag jobbar imorrn och har jobbat så många dar på rad nu så jag orkar helt enkelt inte.
Men det kommer väl fler gånger..
Jag är faktiskt så trött så när jag kom hem gick jag raka vägen o borsta tänderna och sen bums i säng.
Kommer nog släcka lampan snart :)

Jag funderar på att köpa en ny mobiltelefon, men jag sony ericsson har inte nån som jag gillar,
905 är ju snygg men när jag och Oscar var i Umeå så såg jag att den var rätt stor..
Aja, appropå ingenting ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback