Partypooper

Igårkväll var jag då på personalfest på Björnidet i Backe.
Bestämde mig redan på dagen att det inte skulle bli någon alkolhol för mig, mest för att då kunde jag fara hem när jag ville, partypooperSofie.
Jag skulle dessutom upp idag och jobba från sju.
Aja, maten var god och jag hade det supertrevlig med en massa skratt!
Mitt i alltihop fick jag ett paket av allihop för att jag skulle sluta, de tog de samtidigt som de skulle gratta en annan för att hon hade gift sig så jag var absolut inte beredd på att jag också skulle få ngt.
Vart så paff, glad och rörd att de faktiskt ville ge mig något så jag fällde några tårar och klämde ur mig ett tack efter jag skärpt till mig. Fick två jättefina kulor som man kan hänga lite där man känner för det, en större och en mindre. Superfina!

Imorse var det inte det lättaste att kliva upp men jag masade mig ur iaf, tänk att de kan kännas smått jobbigt att fara och arbeta även fast jag bara har några dagar kvar.
Hm, undra vad som händer sen?
Just nu är jag rätt positiv till att bli arbetslös, de löser sig ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback