Soon..

Timmar är väl de tråkigaste och mest onödiga som finns!
Att kliva upp sex, fara på jobbet till sju, jobba till halv tio, fara hem och sitta och vänta ut tiden tills fyra då man börjar igen och jobbar till åtta.
Sen tror jag att de blir ännu tråkigare och långsammare då jag bara vill att denna dag, morgondagen och måndagen ska gå fort!

Just nu sitter mor och far o försöker fixa till tvn.
Igår for de iväg runt halv tolv för att köra lite timmer ner till sundsvall, runt sju kommer mor hem med en ny tv.
Hej o hå!
Det är som triss, plötsligt händer de ;)
De har ju bara hållit på i åtta månader för att köpa en ny :)

Igår tog jag och fyllde mitt USBminne, som jag förövrigt fick av min bror i julklapp, med en massa musik.
Att köra bil är ju något jag gillar från början men att köra nu är ju helt underbart!
Längtar tills jag ska till Blåsjön, massa mil massa musik! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback