Söndag den 24/2 08

Sitter nu och väntar på att mor och far ska komma, de överraskade mig igår kväll när de ringde och sa att de skulle komma idag, så nu går kaffekokaren för fullt.
Trodde jag skulle hinna iväg och handla innan de kom men pärerna tog så lång tid på sig att koka så det sket sig.
Ikväll kommer även Oscar tillbaka, fast jag träffar han inte förrän nio då jag slutar.
 Pratade med Alex igår, och då klämmer hon ur sig att det är Enduro SM på skoter i Gäddede ihelgen,
vart måttligt sugen på att brumma upp och titta lite :)
Plus att det var länge sen jag var i Gäddede.
Sen blir det väl lite partaj med, haha!

Igår jobbade jag hela dagen, åtta till tjugoett.
Går rätt bra när man ställer in sig på det.
Och om jag ska jobba helg vill jag jobba helg, så jag slipper jobba det så ofta ;)

Jag kan inte sova längre än till åtta på morgon längre! 
Igår när jag kom hem tvingade jag mig att vara uppe till 11, även fast jag var slut efter den långa dagen,
bara för att jag kanske skulle kunna sova längre idag, men icke.
Halv åtta vaknade jag, klarvaken.
Så det var bara att kliva upp och ta en dusch.

Till veckan jobbar jag bara måndag och fredag.
Det är lite jobbig, frågade i torsdags om de hade nå jobb men inte som de visste om nu.
Och jag vill inte stanna här till helgen för Oscar ska till Sundsvall med nå grabbar och titta på Mustach.
Så han blir ju inte hemma. 
Men det känns onödigt att fara hem när jag ska tillbaka för måndagen och sen hem igen för att jag och mor ska på Ikea.
Aja, de löser sig. Det blir kanske bil för hela slanten.
Känner mig lite snål att skänka bort dagarna till någon annan vikarie med när jag jobbar så lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback