Tisdag

Idag är jag ledig.
Har redan hunnit med att tvätta tre tvättar och varit och solat.
Ska ta en dusch nu och sen tänkte jag springa stan en sväng, har lite smågrejor som måste inhandlas.
På fredag har jag och Anja bestämt en date :)
Damen har ju även skaffat lägenhet nu så jag tänkte ragga iväg till henne en sväng. Har inte varit hos henne sen innan jul då hon hade invigning!
Sen hade jag tänkt göra mitt första besök på hennes salong med.
Har inte färgat håret sen augusti! Helt otroligt! Men nu känner jag mig redo för lite slingor.

Sen är det kalas ihelgen.
Kommer säkert bli jätteroligt!

Sen så är jag fortfarande helt sjukt kär.
Även fast vi har varit tillsammans i över tre år så hoppar hjärtat fortfarnade ett extra slag då jag ser han.
Min Oscar. Bara min :)
image193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback