Ibland blir det inte som man tänkt sig

Dunder är över.
Jag har börjat jobba igen efter fem dagars ledighet.
Oscar har börjat jobba igen efter hans semester.
Jag blev reserv IGEN på utbildningen i Umeå.
Ligger ännu sämre till denna gång än ifjol.
Är ledsen, hade hoppats.
Mycket.

Nu gäller nya planer.
Förmodligen inte skola denna gång heller.
Funderar på naturteknisk basår, hm.
Annars.
Måste hitta jobb, någonstans.
Vartsomhelst känns det som nu.
Suck..

Ledig idag, har inte gjort mycket.
Bara varit till Hoting och hämtat fars bil.
Humöret är på botten.
Försöker tänka att jag är fri får göra precis som jag vill.
Men istället blir det bara en massa om och men.

What if..

Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Vad synd att du inte kom in på första antagningen. :( Och du tror inte att du kommer in på 2:a heller? Vilken plats ligger du på?

2008-07-16 @ 07:56:05
URL: http://josefinalina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback