The weekend

Vilken dum dag.
Regnet bara öser ner, kan det inte sluta?
Helgen har iaf varit bra.
Fredagen var vi hos Jojje o vissa drack, men inte jag o Susanne.
Vi tog de dagen efter ;)
Då var det logen.
Sjukt kul, dansade o dansade o dansade.
Dansade även fast jag stuka foten nå otroligt.
Dagen efter vart en mysdag, då Susanne o jag mest låg på gräset o tittade på molnen.
Spelade även lite kubb innan hon for hem.
På kvällen for vi ut o fiska jag, Oscar, Emma Sebban o Ulla.
Myspys.

Idag regnar det som sagt.
Och jag har fått jobb ons,tors o fredag.
Bra, då får jag lite mer i lön.
Jobbar så lite denna månad.

Ne måste ta mig i kragen o brumma på Ica o köpa middag.




Kommentarer
Postat av: wennberg

Å vi vann juh!!:D

2008-06-13 @ 00:24:20
URL: http://susannewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback