Fredag



Så har fredagen snart försvunnit.
Har varit ledig hela dagen och egentligen inte gjort någonting, for på byn o gjorde lite grejer, in på ICA bl.a
Ikväll ska jag promener till gamla posten och umgås med en massa katter och Sandra o Jocke.
Sandra ringde igår o vi surrade en massa, om allt o inget.
Ska jobba imorrn, egentligen skulle jag ha varit ledig men bytte så jag fick va ledig nästa söndag istället.
Känns jobbigt o kliva upp imorrn men det kommer ju va skönt nästa helg då jag bara jobba lördag :)

Lagade superduper middag idag, laxfileér o pressade pärer med romsås, men mumma!
Skulle kunna äta hur mycket som helst.
Mor och far är bortrest den här helgen så det är bara jag o bror, najs de!

Ne men visst, nu ska ja hitt på nå!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej där

hälsningar från Östhammar nu ska vi dricka kaffe och spela spel hoppas allt är bra

Kram Mor

2008-11-28 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback