Ja just

Har precis myst ner mig i sängen, ingen Boston Teaparty för mig denna kväll.
Har varken ork lr lust, och tanken på två reklampauser fick mig att inse att jag aldrig skulle tillräckligt med tålamod.

Idag har jag och mor varit ute en sväng i skogen, plockat gransris och enris bland annat.
Mor hade kommit på ideén att göra en krans tll ytterdörren, som förresten blev jättefin.
Vi gick till ett ställe där det har stått ett hus en gång för länge sen, grunden finns kvar, så som en några hinkar och en potta, hihi.. Den va lite rostig dock.

Ja helgen, kanske ska skriva några ord om den med.
Eller jag skriver några ord bara,
aprolig, händelserik, shopping, lite sömn, god frukost, trolleritrick, glad Alx, glad Therese och en glad Sofie.
:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback