Three Things

Josefinalina tog och utmanade mig :)

Tre saker jag inte kan vara utan: min bil, Alex och ett jobb?
Tre saker jag ångrar:  jag tror jag inte ångrar ngt :)
Tre saker som gör mig glad: Snön och kyla, vännerna och livet, det är ju rätt bra ändå ;)
Tre saker som gör mig arg:  Rödljusen härhemma är rätt irriterande, människor som inte ens försöker se ngt positivt i sitt liv, en morgon utan frukost.
Tre människor jag beundrar: Alla som har ett jobb :p haha
Tre saker jag skulle vilja göra: Jobba i fjällen, köpa en skoter och festa.
Tre maträtter eller ingredienser jag gillar i köket:  Palt, kycklingfilé me päronhalvor och sötsurgryta.
Tre tv-program jag ser: Grey's Anatomy, Desperate Houswifes och McClouds Daughters
Tre saker jag har med mig i livet: Musik vart jag än är, hemstickade vantar och positiv syn på livet :)
Tre saker på önskelistan: JOBB! En del kläder och hitta dit jag hör hemma :)
Tre bloggar jag utmanar: Emma, Sandra och Sara

Kommentarer
Postat av: Alex

Men du e väl för söt du ;)

2008-11-30 @ 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback