When you know you´re the last one

Idag hade jag min första sovmorgon på över en vecka, helt jävla underbart!
Och fler kommer de bli, för jag jobbar inte dag förrän på tisdag.
Ojies!
Idag ringde Alx o berättade att boende är kirrat och det blir två dagars i Östersund, med bio,fest och shopping.
Hela köret med andra ord!

För ett tag sen köpte jag en sprayflaska som färgade håret svart.
Skulle ha den till Josses fest för några helger sen då jag var Pocahontas, tyvärr vart mitt hår mer grått än svart.
Men idag testade jag att bara göra några slingor, vilket vart king.
Jag har länge funderat på svarta slingor men vet ju sen jag hade röda att de fösvinner ju så himla fort.
Bättre då att bara spraya i då jag vill ha, som tillhelgen tex ;)
Appropå hår så ska jag äntligen få klippa mig imorrn, och slinga.
Skönt som tusan!

Sen var jag ju som sagt i Östersund med farmor igår.
Hittade lite tröjor och underkläder, kommer shoppa mer tillhelgen med brudsen.
Och det blir inget bilköp, har ångrat mig.
För jag vet ju inte om jag får ngt jobb i januari, bäst jag sparar och ser vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback