För att jag är ledig

Ja men då försöker jag igen, tredje gången gillt!
Har försökt skriva ett inlägg här i några dagar nu men har aldrig publicerat det.
Har inte vetat vad jag ska skriva egentligen.


Nu är det helg iaf, och jag är ledig.

Ska iväg till Karbäcken på lördagkväll och festa järnet.

Annars händer det inte så mycket i mitt liv.

Vinterdäcken är på och jag har slagit in presenten till födelsedagsparet.

Varit på ICA och både handlat och pantat.
Till veckan blir det bara en dags ledighet, jobbjobbjobb.


Ikväll ska jag inte göra någonting.

Och imorgon kommer Oscar hit tidigt ;)

För vi ska försöka sätta fast hans extraljus.

Han, jag och min snälla far.

Sen ska vi brumma iväg till Hoting där vi ska ta en pizza och byta till våra filmfigurer innan det bär av till festen.

Lyssnar på P3 just nu, varför säger norrlänningar en massa Jajjemän?

Hm, dessutom fick jag min lön idag.
Lr lönespecifikationen ;)
En bra dag alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback