Dumma 19 september

Ja, nu är det fan nära.
Imorrn gäller det, och inte få jag en sovmorgon ens! Blä.
Blä för fredag den 19 september.
Ska bli så skönt när det är imorrnkväll, för då är allt över.

Ikväll har jag unnat mig brio!
Sjukt länge sen jag köpte godis, tror det va på jormrunt sist! Goodie Sofie!
Sen tog jag o sprang rundan, duschade.
O satte mig här o surra me axel.
Ungefär som vilken kväll som helst känns det som.
Idag har jag haft intro på rossöcenter,
kommer nog kirra det där med, efter några dagar.
Kommer inte ihåg så mycket men jag ha ju fixat det föut!

Åh, känns som en stor sten på bröstkorgen.
Dumma sten, försvinn!
Hoppas allt går bra, har testat kläder ikväll.
Man kan ju inte ha vad som helst på en begravning..
Men jag vill inte köpa ngt heller, no way..

äh, skriver inget intressant!

ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback