Helgen

Okej, helgen är över.
Begravningen är över.
Det gick faktiskt mycket bättre än väntat, även fast vi höll på mellan ett och åtta ungefär.
Drygt.
Men jag ska aldrig någonsin klaga på barn igen!
Ni som känner mig vet ju att jag inte har barn som favorit, men denna gång var det underbart att ha två små pojkar framför sig i kyrkan. Helst en var en riktig buse som fick mig, mor och bror att fnissa med jämna mellanrum.
Ursöt var han, och dessutom lättade det lite på den spända stämningen som var total där inne.

Annars har helgen varit helt fullbokad med en massa besök hos släktingar hit och dit.
Men jag och mor hann ändå med en runda på skoaffärn där jag äntligen tog mig i kragen och köpte graningekängor.
Fick dessutom rabatt på 100kr då vi är släkt med de som äger affären, king de ;)
Sen klämde jag in en promenix runt älven efter middagen igår.
Helt underbart var det!
Det är ju så sjukt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback