Stora fåglar

Vilken undebar dag det har varit!
Klev upp runt halv nio nio och gjorde egentligen ingenting fram till halv tolv, då jag gick ut och hämtade posten.
Och det första som slår mig är att det är så underbart vackert!
Allt är rött, gult, orange, grönt och himlen var alldeles molnfri och klarblå!
Så jag tog och städade bilen, både för att jag skulle få va ute och för att den var alldeles full med frön!
Sen tog jag en riktigt lång promenad i skogen, från början va jag lite rädd för björn men sen försvann även det och jag bara njöt.
Dock höll jag på kissa på mig där ett tag.
För där kommer jag, i mina egna tankar dock med björn i bakhuvudet med Ipoden i öronen på högsta volym och helt plötsligt flyger det upp en enorm fågel nå meter framför mig!
Har aldrig sett en sån stor fågel på så nära håll någongång, men den va fin :)


Aja, nu har jag inget mer att dela med mig av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback