Sundsvall - Gäddede

Måndag och jag har jobbat.
Dock for jag hem en timme tidigare då magen började krångla.
Tur man har arbetskompisar som kirrar biffen utan mig :)
Tog iaf två alvedon men som vanligt fungerar de inte, och mina andra tabletter fungerar bara om jag tar de på engång.
Aja, värken har lättat lite och jag hoppas på gympa ikväll.

Helgen då?
Ja, men snabba puckar blev det på shoppingfronten iaf.
Jag shoppade som en galning medan min kompis va ett nervvrak, har aldrig sett henne så nervös någongång! Haha!
Hann även umgås med Pirre en sväng.
Tack vare en massa strul så missade vi systemet men jag fick köpa lite öl av honom, king de.
Runt halv sex brummade jag o Axel mot Gäddede.
Kom fram vid nio halv tio, jag hade fixat mig i bilen så att de skulle gå fortare att komma på festen.
När Maria skjutsade dit oss visade hon en björnblaffa som låg bara en liten bit från deras uppfart som hade kommit dit under lördag, läskigt.
Väl där blev det en sjujävla fest!
Det hände hur mycket som helst, folk badade (!) och en tjej gjorde sig illa rejält!
Ambulans o hela köret kom men innan slutet sov hon över hos Alex så Maria kunde hålla koll på och hjälpa henne.
Några körde åkgräsklippare hela kvällen, varför? Har ingen aning, tydligen är det extra roligt att klippa gräs när man är full..
Aja, innan slutet så fick jag tillsammans med Alex bror promenera hem, tre  fyra kilometer.
Alex själv hade redan farit hem med tjejen som gjorde illa sig.
Har ingen aning hur mycket klockan var  men sent, fem sex kanske?
Tog länge att komma hem, kallt var det och vi gatt vandra förbi björnpoopen.
Tur man var full så man inte tänkte riktigt klart, för annars hade jag nog varit lite rädd.
Väldigt händelserika två dygn iaf, riktigt roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback