Jobbsökningar hit och dit

Åh! Igårkväll var jag på världens humör!
Hihi, riktigt roligt var det!
Satt här i min ensamhet framför dator och småfnissade för mig själv!
Allt var helt plötsligt så himla lätt, och mitt i allt tar jag och skickar iväg en jobbansökan!
Och till och med den var superlätt, inget kändes tungt.
Sket i kraven man har på sig själv och knåpade ihop ett personligt brev på några minuter.
Två ggr dessutom!
Okej, de kanske inte vart efter "mallen" men vadå?
De blev efter hur jag är som person, och det är väl ändå så de ska vara.
Jobben var iaf som liftvärd och jobba i en sportaffär och samtidigt sälja liftbiljetter.
Så ja, det är i fjällen :)
De hade som krav att man skulle ha förarbevis.
Vadå underbart o köra skoter större delen av dagarna ;) hihi..
Aja, fick svar idag iaf att de skulle höra av sig den närmaste månaden.
Så nu får man hoppas igen. Tänk om jag kunde få ett dumt jobb någongång jag med!

Fick jobb imorogn förresten!
7-12, väldigt krävande dag. Tss..

Ne nu ska jag nog ta mig lite kvällsfika, vart lite middag idag!


hejsvejs

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig kväll

2008-09-24 @ 17:06:53
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback