Happy

Ojies!
Tio över elva fick jag ett litet sms.
Från min bror.
Som berättar att min dator har kommit!
Snabb som blixten var jag på ICA och hämtade den.
Skynda skynda hem och packa upp så jag hinner få se den innan jag åker till jobbet som jag började halv tolv.
11.27 stod jag utanför dörren till avdelnigen, goodie!
Och nu har jag då kommit hem och suttit framför min dyrgrip i två timmar o polat på.
Underbart att äntligen ha en alldeles egen!
Denna helg blir full med jobb, bra det, så jag får lite lön i oktober.
Men till veckan har jag bara fredag :(
Therese hörde på mig att jag vart lite besviken så om hon inte har fått in ngt tills måndagförmiddag ska jag få gå intro här i Rossön. Bra det.
Då blir det iaf tre dagar till veckan.
Hon fråga iofs om jag vill jobba nästa helg med, men då ha jag ju lova Axel att följa med till Sundvall så de gå ju inte ;)
Ne undra om jag ska försöka lägga mig och sova kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback