Sundsvall

Helgen.
Sundsvall med Axel. Shop til you drop.
Fest på kvällen. Parta til you drop.
Äntligen ngt att se fram emot!
Wonderful!
Längtar till tusen.

Helgen över.
Äntlligen, det känns verkligen som om man bor där.
Men jag har ju tjänat lite pengar iaf.

Idag ska jag nog faktiskt ta tag i min bil.
Den har fortfarande inte fått sig ett bad, bara en massa regnbad så de mesta jorden har farit av sig själv.
Men idag verkar de bli rätt bra väder så jag kanske ska passa på.
Annars ska jag nog inte göra så mycket.
Pola på lite, skulle ha bytt i sängen. Lagt in massa kläder i garderoben.
Tagit bort en massa sommarkläder..
Ja, inget speciellt.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Josefinalina

Jag ska oxå till Sundsvall i helgen! :)

2008-09-08 @ 12:05:02
URL: http://josefinalina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback