everthing comes to an end

Ja, då hade jag två dagar kvar.
Båda på rossöcenter, intro.
En imorrn och en på måndag.
Annars vet jag inte av nå mer jobb, vilket betyder att jag kanske blir ledig en massa framöver.
Bara tanken på ledighet får mig att rysa, no thank you!
För ledighet betyder arbetslöshet i mina öron. Huvva.
Ihelgen ska jag till Umeå.
Lr Vindeln, det är begravning på gammelfarmor på fredag.
Känns lite tungt, begravning är ett av det värsta jag vet.
Hela alltet, man träffas en massa människor som man är släkt med men iaf i mitt fall, man typ aldrig har träffat förut.
Man låtsas känna varandra bara för att man är släkt och allt blir lite krystat.
Sen ska alla gå in och sörja tillsammans.
Jag känner mig så sårbar då, hatar att gråta inför folk!
Och inte blir det hela bättre av att jag börjar grina aplätt.
Visst, om bara de hade runnit tårar men här snackar vi storböl.
När vi var på gammelmormors begravning för nått år sen så satt jag och räknade allt, och då menar jag ALLT!
Bara för att jag inte skulle börja stortjuta.
Men men, ska bli skönt när det väl är över.

Jag vill inte bli arbetslös!

Annars har jag varit på hemtjänsten idag.
Helt otroligt vad fort dagarna går där! Vips är det lunch o vips sitter jag hemma igen.
Bra det.

Ikväll tror jag att jag ska lägga mig tidigt, typ nu.
Är sjukt trött, tror det sitter i än att jag sov lite i lördags, men dem säger ju de, att det kommer surt efter.
Sen hjälper det kanske inte att jag har varit uppe rätt sent  de senaste dagarna, dumt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback