Mån 8 september

Mer jobb denna vecka. King de ; )
Fick även en del dagar nästa vecka.
Då kan man shoppa med gott samvete till helgen : P
Har smygtittat på lite på täckbrallor, vad som finns och så.
Hittade ett par som jag är sugen på så kanske de blir ett par inhandlade till helgen.
Skulle behöva en kortare vinterjacka med. Få se vad som händer :)

Ikväll är det premiär på gympan för min del.
Den började redan förra söndagen men jag var inte riktigt fit for fight kan man säga ;) 
Men ikväll, då jäklar! Jag är totalt otränad så vi få se hur länge jag orkar,
och om jag kan stå och gå imorrn.
Imorrn som jag förresten ska krypa och kräla i mormors fönster.
Ska hjälpa henne med höstputsen. Hihi, få se hur det går ; )

Idag har verkligen varit en riktigt slappardag.
Inte vart det någon biltvätt, men däremot tog jag tag o fixade i mitt "klädrum", alltså mitt gamla rum där jag har alla mina kläder för vi har inga garderober uppe i våra riktiga rum än.
Iaf, fint vart det. Ordning och reda.
Sen har jag gått igenom mitt smink. Städat och stökat och nu är allt riktigt rent.
Fy va dyngiga borstarna blir. Huvva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback