Me, Sofie

Nu blir det ett djupare inlägg.

Jag mår bra, jag trivs med mitt liv just nu.
Kraven jag har haft på mig själv med jobb o grejer har jag lagt åt sidan.
Visst, jag söker men ett jobb kommer när det kommer.
För att de kommer, det vet jag :)

Jag är singel, för första gången på typ 5 och ett halv år.
Och de känns.. bra.
Faktiskt, hur bra som helst!
Jag som alltid har tänkt för två, fick ställa om och tänka för en.
Från början var det svårt, sen blev det konstigt.
Men nu är det skönt.

Jag har slutat tänka, vad ska jag göra med mig själv?
För man kommer ändå aldrig fram till ngt, det är bara att ta det som det kommer.
Såna tankar tar en herrans massa energi och det enda det som händer är att man blir smått deprimerad.

Så ja, Sofie mår super!
Hon står alldeles precis här, precis ingenstans, påväg någonstans.
Man få gärna ge förslag på vad jag ska göra med mitt liv ;)

Kommentarer
Postat av: Ki

En författare har skrivit "Det finns mitt i skogen en glänta som bara kan hittas av den som gått vilse".

Jag tror att du har hittat den . . .

Kramiz

2008-09-25 @ 19:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback