Dumma dumma Nettbank

Åh, denna dumma internetbank! Skulle kunna mörda någon just nu!
Att det ska va så förbannat krånligt att få överföra lite pengar från Norge till Sverige!?
Aja, med Isa och Martins hjälp så vart det lite ljusare men nu behöver jag mors hjälp istället.

Jag har jobbat på slakteriet i några dar nu, kommer göra de imorrn med.
Många som är sjuka så hej Sofie, slaktaren :P
Suger fisk hela dagarna som Elin så fint beskriver de.
Men de är väl precis vad vi gör egentligen, de kommer fiskar som är uppskurna och så gott som rensade och då står vi där med en sug och suger bort de som finns kvar i dem.
Om de inte är rensade så få vi göra de sj :)

Men jag saknar fileen, hoppas jag får jobba där nästa vecka, och appropå nästa vecka vilket frågetecken det är!
Ena skiftet är ledig ons och andra tis o vi mitt i ha jag ingen aning om hur det blir för.
Slakten slutar tydligen 12 ¨på onsdag så jag hoppas vi få sluta tidigare med :)

Snart är det påsk gott folk! Najs :)

Kommentarer
Postat av: Mor

Hej där hoppas sinnet har lugnat sig....

Har du inga fina vårbilder att visa? Kramis

2009-04-16 @ 06:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback