Kallt, burr..

Burr, idag är det inte varmt ute.
Minus 28 grader visar mätaren och jag har ingen bil, men handla gatt jag göra ändå.
Drog på mig en massa kläder och begav mig tillsammans med sparken till ICA.
Sandat hade de gjort med så de var riktigt tugnt att dra både sparken och två fulla kassar med mat, men det var ändå lättare än om jag hade varit utan spark :)
Annars har jag inte gjort så mycket idag, fixar CV och personligt brev och packat.
Har fortfarande en massa packning kvar men det dröjer ännu innan Alex dyker upp.

Hoppas jag får ngt jobb nu då, fast även om jag inte får ngt nu så har jag iaf testat, bättre de än ingenting :)
Nu inser jag att det var ju inte så himla smart av mig att först nu komma på att jag ska till Norge.
Inte är jag förberedd för fem öre, tur jag kunde låna pengar av Alex och att hon o Therese har koll på läget där borta o så :)

Det är inte lätt att packa, vad behöver jag egentligen?!
Ne, kanske ska fortsätta :)

Ha de, höres i Norge!


Kommentarer
Postat av: emmis

Vad roligt att det går bra Fofie:D Jag håller tummarna för jobbet:):):):)

2009-01-06 @ 11:42:00
URL: http://emmabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback