Meenget

Idag tänkte jag gå meengetrundan.
Jag tog Ipoden o traskade iväg.
Under den rundan tror jag att jag hann vara med på alla väderlekar som finns!
Först var de solsken, sen mulnade det på och de började tokblåsa.
Det lugnade ner sig lite o solen tittade fram igen, helt plötsligt började det småsnöa vilket övergick till hagel.
Hagel med toookblåst. Gjorde superont i kinderna och hagel fick jag precis överallt, fickorna var fulla och hagelkornen smet in innanför jackan. Sen blev de snöstorm och helt plötsligt va allt borta. Norskt väder är ingen lek!
Efter ett tag började jag inse att de inte var en kort bit jag hade gett mig in på.
När jag kommer hem berättar Therese att den är 8km, den ni.
Jag kommer nog inte gå den igen, hihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback