My last night home

Imorrn klockan tolvisch tar jag min fina gula bil och reser mot regn och rusk. Och en herrans massa fisk.
Handlade mat idag för många slantar, tur de inte är snål på att ge en lite reserabatt ; )
Men trots en låång handlingslapp glömde jag hälften så det blir nog riktigt snabb visit innan det bär av mot Hoting, Tåsjö, Gäddede och Norge.

Ska faktiskt ta med mig en lampa, en sån som mest står och ser fin ut.
Inte för att de behövs utan bara för att jag vill, lite hemtrevligare så.

Äh.

Som Anberlin sjunger för mig just nu,
I wanna be your last, first kiss..
Appropå ingenting.

Anberlin är förresten riktigt bra.
Så, nu visste ni det med : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback