Sinkaberg

Uppdatering om jobbsökandet här borta!
Idag masade jag mig upp ur sängen, går inte att förklara hur trögt det var!
Helt sjukt att jag har vänt på dygnet så otroligt!
Hur som helst så är vädret här borta bortom allt.
Det spöregnar och blåser stormvindar! Vägarna är lika hal som en skridskobana, körde max 40 hela vägen hem nu.
Inget att leka med, låg en lastbil i diket sen igår och hur de ska få upp den kan man ju undra, den låg lite illmarigt till.
Iaf, väl framme stegade jag upp för alla 4 trappor och in på recpetionen, till och med den luktar fisk, hih..
Chefen var iaf inte inne så jag fick sätta mig ner och vänta i nån 5 -10 minuter lr nått.
Tillslut kommer det en kille, ja det var faktiskt en kille.
Runt 30 skulle jag tro, men chef var han iaf.
Alex hade berättat att han verkligen inte såg ut att vara chef och de ska jag säga er, de gjorde han verkligen inte!
Hur som helst hade han goda nyheter, att de förmodligen kommer behövas mer folk framöver och att han då kommer att höra av sig :) Han fråga vart jag ville vara och ja, vad säger man?
Sa att jag om jag fick välja var jag ju helst inne på slakteriet lr på fileén men ja. Jag tar väl det jag får :)
Haha, undra vad jag kommer hamna någonstans nu då, fasan är att jag ska hamna på sjön lr nått sånt.
De sökte folk dit förut om jag o Alex inte ha missuppfatta. 

Far min, det enda jag såg framför mig hela vägen hem, om jag får jobb, är en ny bil :D haha!

Kommentarer
Postat av: Far

Hihi Jo du jag har faktiskt sparat en annons på en a4 åt dig kram från mig

2009-01-08 @ 12:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback