Solen skiner på mig

Vilket väder det är idag!
Solen skiner, ingen snö, runt nollan.
Fick en massa vårkänslor nu när jag, Isa och Martin var o strosade i Kolvereid.
Dom däremot tycker det är svinkallt och i allra högsta grad vinter, bara för att de kommer från Skåne ;)
Hemma nu för att äta lite innan vi ska ut och gå en sväng här runtomkring.

Imorse tog jag tag i städningen inne på mitt rum, dammsugade och torkade golvet.
I mitt rum är det en våningsäng och två vanliga, så jag tog och ställde ena sängen ovanpå den andra, lite mer plats och sen kan jag ha mina kläder på den övre, för här finns inga garderober.
Sen tog jag en lååång dusch för idag behöver jag inte tänka på att varmvattnet ska räcka till alla, för det är ju bara jag :)
Alex o Therese är i Trondheim ihelgen och skåningarna har flyttat ut till sin egna stuga nu.

Ikväll blir det nog en lugn kväll med en film och lite Potetgull.
Kanske lite kex med philadelfia med, mumma!

Ne men jag vill ut nu! De är så fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback