Tisdag den 20 januari

Fick ett brev från posten idag och jag fattar absolut ingenting!
Det stod att de ville veta om jag hade skickat tillbaka ett paket från Halens och när jag i så fall hade skickat det.
Dessutom ville de ha kvitto på att jag betalat, och allt de här ska tydligen skett i oktober!
Hallå, vem i hela världen har kvar ett kvitto på ett paket man tagit ut för tre månader sen?!
Plus att mitt i allt surrar de om att jag skulle ha reklamera ngt, vilket jag aldrig har gjort i hela mitt liv!
Bli tokig jag, måste ringa dit imorrn och fråga vad allt de här betyder egentligen..

Iaf, idag var jag till Anja o damn va blon jag blev!
Klippte mig även. Duktig hon, vet precis hur jag vill ha det.
På vägen hem svängde jag in i Backe och hälsade på min farmor som är sjuk men verkar vara på bättringsvägen iaf.
Huvva, hon tror hon har haft magkatarr..
Sen blev de banken, växlade till norska slantar och efter det hemtjänsten.
Hade lovat att jag skulle berätta hur de gick för mig och de måste man ju hålla :)

Det är väl min dag i korthet..
Tvättat har jag gjort med, en massa.. Tråkigt men vill man ha med sig rena kläder så måste de göras med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback