Happy me

JAG ÄR SÅ GLAD!
Glad glad glad!

Måste bara få skriva de :)

Det är inte för att jag är i Norge eller att jag har stor chans att få jobb på Sinkaberg och börja rensa fisken.
Det är inte för att jag får ligga i ett varmt rum inatt eller för att det faktiskt finns snö här med.
Det är för att nyår var den absolut bästa av alla nyårsfiranden jag gjort i mitt liv!
Allt kan ändras bara av en kväll, några fjuttiga timmar och allt är upp och ner.
Det enda jag gör är att le, le det största leende jag någonsin kan åstadkomma!
Livet är väl ändå underbart?!


Glad glad glad GLAD!!

Gonatt! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir glad för att du är glad! Mor

2009-01-06 @ 10:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback