Norskan är ingen lek!

Söndag, dagen då man har rätt att vara lat!
Idag har man inte gjort mycket! Klev upp runt elva och de andra kom runt tolv tror jag.
Satt här och flummade till ungefär två då jag skjutsade Therese o Knutte hem till han samtidigt som jag och Alex tog med oss pizzan vi köpt igår.
Kom hem, åt pizzan och satte oss vid varsin dator, jag med LA Ink o Alex någon film.

Var iaf riktigt roligt igår!
Norskar är väl för roliga, haha!
Var först på förfest och sen blev det krogen i Rörvik.
Tur hade man med, skjuts både dit och hem fick man så man slapp betala dyrtaxi :)
Väl hemma flumma jag och Knutte en hel del.
Therese hade redan lagt sig av förstårliga skäl.
Shit vad dålig jag är på norska måste jag bara tillägga!
Tur Knutte har varit ihop med en amerikanska så han bytte till engelska ibland, haha.
Roligt var det iaf, efter ett tag kom Alex med o vi satt och surra till sena natten, jag var dock först till säng, trött som få :)

Imorrn är det jobb för brudarna igen och jag har absolut ingen aning vad jag ska hitta på, men det löser sig säkert :)

Kommentarer
Postat av: Axel

Int behövde du sitta själv i Rörvik om dagarna längre iaf ;P

2009-01-14 @ 14:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback