Uppdatering!

Ihelgen var det personalfest och vilken fest sen!
Linjeledaren hade sagt till Elin att de som händer här stannar på Sinkaberg hihi..
Iaf, de hade lagt så mycket som möjligt av pengarna på spriten, en välkomstdrink, fyra öl och konjak lr baileys fick man :)
For hem vid fyra tror jag, riktigt roligt var det iaf!
Idag har jag jobbat och lagat min bil, så nu kan man köra den igen! Ojies!
Annars händer det inget speciellt här borta, funderar om jag ska fara hem till veckan men jag har inte bestämt mig ännu.

Ikväll funderar Elin och Alex på att fara och hälsa på Therese, inte jag för jag orkar helt enkelt inte.. Är väldans upp och ner i humöret nu undra vad det kan bero på :p

Idag har jag iaf fileat heela dagen, inte så givande. Blir mycket roligare om man får göra olika saker men aja.
Äh, dumma humör! Nu ska jag ta och hämta tvätten o duscha - kanske kika klart på nån av alla filmer jag började på igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback