tiden bara rinner iväg

Det går så fort! Känns som om jag upprepar mig hela tiden men det gör verkligen det!
Men jag skulle kunna ha mörda någon idag! Efter första pausen bytte jag av en kvinna där man packar fisk, runt 17 18kg i varje låda. Hon sa att man fick vara snabb för fisken kom med en jädra fart och eftersom det var A-trim då man så gott som inte skär bort något från fisken så behövs det inte så många i behållaren innan dem ramlar ner på golvet. Och inte nog med det så kom det jätte jättemycket fisk. De flög fisk överallt! Packade som en tok men hur fort jag än packade så ramlade fisken ändå ner på golvet. Efter en timmes stress, så var jag nära gråten. Det kändes verkligen så hopplöst!
Men jag tog mig i kragen och lugnade ner mig, tänkte att varför ska jag stressa såhär? De vet att jag inte klarar av det, linjeledaren hade till och med varit där och tagit bort fisken som hamnat på golvet men ändå inte gjort något åt saken.
Aja, lite klagomål :)

Alldeles nyss for Therese, hon hade varit och hälsat på. Mycket surr om allt möjligt!
Men vet ni, jag längtar tills imorrn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback