Skillet

Så, då har man sökt några nya jobb. Säsongsjobb alltihop.
De jag hoppas mest på just nu är ett i Hemavan, en kompis här känner några där och de lät väldans positivit iaf :)
Så hoppas hoppas.
Något annat som inte är lika positivt är att jag inte har en aning om jag kommer kunna få va hemma måndag och tisdag till veckan. Frågade Torbjörn idag och han lät positiv men han ville fråga Sven-Gustav först. När jag frågade han senare lät han inte lika positiv, ska få reda på vad som händer imorrn iaf. Åh, håll tummarna!

Annars då, jo idag är nog första solskensdagen på säkert en vecka. Känns tungt, nu är det här skitvädret igång igen, konstant regn hela dagarna. I söndagsnatt stormade det så pass mycket så ingen av oss kunde sova.

Just nu sitter jag med Moa nere i vardagsrummet och umgås, hon far snart den jäveln, på en två månaders resa. Men om allt går som det ska så kanske de blir Hemavan för oss båda! :)


Men jag vill inte håll på me nån storvask ihelgen, varken av fileen eller slakten!
GE MIG LEDIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback