Rolig kväll!

Lördag den 24 april blev en rätt så bra dag tillslut!
Dagen bestod av shoppande med Li, köpte mig en par nya skor o annat smått o gott.
Efter en snabbis hem för byte av kläder tog jag bussen in till Skäggetorp där jag o Mackan handlade inför kvällens grillning. Borg kom runt halv sex och tillsammans for vi ner till ån i Linköping för att grilla. Hade köpt två engångsgrillar men innan slutet blev det ingen grillning alls, men lika glad var vi för det! For hem till Mackan och stekte köttet istället. Kanske inte lika gott som att grilla men det mättade och smakade bra! :)
Efter lite byte av kläder och intag av alkohol tog vi bussen in till Johan där det spelades FIFA. Tråk tyckte jag och typiskt killar men bet ihop. Hade iaf Borg att tjivas med :)
Efter ett tag tog matchen slut och festen kunde börja! Mackan kom efter ett tag, dyngkalas och började diskutera  livligt med en av grabbarna så vi bestämde oss för att dra ut!
Vid bankomaten fick alla hälla ut sina öl för där stod farbror polisen och han var inte glad!
På platå var det MYCKET folk och riktigt roligt!
Dansade och skrattade! Mest åt Mackan som var så full så han mest stod och speglade sig, tss!
Hursom så var det en riktigt lyckad kväll!
Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback